♥ Dagens fråga (101028)

Sitter just här framför datorn och undrar om jag någonsin har lagt upp en bild på mig när jag varit osminkad, och svaret är nog att jag inte har det.. klart man känner sig lite ofräsch och ful när man inte har något smink.. men det gör väll alla tjejer kan jag tro??

Tänkte iaf. lägga upp en bild då jag är osminkad som jag hitta på datorn, eftersom enligt mig behöver man inte massa smink för att vara fin.. Naturlig skönhet är det som gäller!

Kom igen killar! Visst är tjejer finare när de sminkar sig, men vem vill vakna upp dagen efter med ett spööke? För den personen kanske haft lite väl mycket smink kvällen innan så man inte känner igen personen sen på morgonen?

Osminkad jag vet! Inga negativa kommentarer nu!

Tack på förhand..

 

Fråga: Brukar du lägga upp bilder på din blogg / andra hemsidor (T.ex. facebook) när du är osminkad / ofixad?


Kommentarer
Postat av: danten89

Okey :D

Det är ju så bra ju..

Haha.



Vad brukar du se på tv? :)

Postat av: Linnea

danten89 sv; jadu brukar nog inte kika nånting alls för tvn är inget för mig helt ärligt.. för jag glömmer alltid bort när ett tv program är osen när jag missat nått avsnitt skiter jag i att se resten..

Postat av: T

sv: jag gör inte så mke, dd? :D

Postat av: Linnea

T sv; samma här

Postat av: danten89

Bra att du kan hålla dig ifrån ;)

Jag kollar på Berg flyttar in, Cirkus Möller, Idol, Välkommen Åter, Hellenius Hörna.. mest TV4 program ju.. haha.

Årets höjdpunkt är Melodifestivalen/Eurovison och Kalle Anka och Hans Vänner Firar Jul på julafton^^

Postat av: Linnea

danten89 sv: aah juste ska kanske ta o kika på tv4s hemsida vad som finns =) haha ja men julafton är ju ett måste.. o då gillar jag även att kika "kan du vissla johanna" =)

Postat av: danten89

På julen måste man ju bara se Svensson Svensson på kvällen.. så mysigt att sitta där och kolla käka en massa julgodis ju ;)

Postat av: Linnea

danten89 sv; åh helt klart ett måste! nu vill jag ha julafton haha!! =)

Postat av: mk

okej va kul! :D

Postat av: Linnea

mk sv; haha aa )

Postat av: mk

ja verkligen :)

grymt fin osminkad.

Postat av: danten89

Hehe det är bara en månad kvar till 1a advent idag så.. det går fort? :P

Postat av: Linnea

mk sv; åh tack så hemskt mycket =)

Postat av: Linnea

danten89 sv; ja men eller hur shit asså!!

Postat av: danten89

Jag kan säga att jag har aldrig redigerat om en bild.. I'm all natural ;)



Jaa det är sjukt.. var tar åren vägen..

Postat av: mk

varse :)

Postat av: Sandra

sv: samma, men ska hoppa in i duschen har jag tänkt ^^

Postat av: isabella

Du var ju fin osminkad så varför skulle man skriva något taskigt?? :O

Postat av: Linnea

danten89 sv: oki =)

Postat av: Linnea

mk sv: =)

Postat av: Linnea

sandra : oki nice, vorde jag också göra 0)

Postat av: Linnea

isabella sv; åh tack så hemskt mycket =) nää assa jag menar att det finns ju folk som kan skriva hur taskiga saker som helst =/ men aldrig riktigt varit med om det, men man vet ju aldrig..

Postat av: Camilla

svar: tack för tipsen! :)

Postat av: carolinhe med H

sv: härligt :)

jodå helt okej förutom huvudvärk :(

Postat av: isabella

Ja precis, du har rätt i det du säger!

Postat av: Tessan

Hej fin blogg du har :)

Postat av: Linnea

camilla sV; varsegod =)

Postat av: Linnea

carolinhe sv; ajdå =(

Postat av: Linnea

isabella sv; hehe aa =)

Postat av: T

haft en bra dag? :d

Postat av: Linnea

tessan sv; tack så mycket =)

Postat av: Linnea

T sv; aarå sj?

Postat av: isabella

När tog du studenten?:)

Postat av: Linnea

isabella sv; förra året =)

Postat av: carolinhe med H

sv: nä, men överlever :)

hittar du på då :)

Postat av: Linnea

carolinhe sv; oki tur de iaf =) jadu inte så värst mycket faktiskt bara svara på kommentarer nu typ sj? =)

Postat av: mk

kika in på bloggen om de blev du som vann dagens blogg :D

Postat av: isabella

okej skönt! :)

var det roligt?

Postat av: carolinhe med H

sv; haha okej :)

nja ska nog göra nånting och äta snart :)

Postat av: Linnea

mk sv; jajjemän =)

Postat av: Linnea

isabella sv; aarå var helt sjukt roligt måste jag säga.. åka flak, få pris i skolan, mottagning osv. =) super dag =)

Postat av: danten89

Jamen det är ju bara bra??? :P

Då får vi en timmes helg extra. ;)

Postat av: FRIDA MARBE

svar: hihi!

när drar du vinnaren? :)

Postat av: Linnea

danten89 sv: haha nej blir ju en timme kortare!

Postat av: Linnea

frida marie sv; imorgon kl 15 drar jag finalisterna =)

Postat av: LINDA

Nej, det brukar jag inte. Lägger inte upp jättemycket bilder på mig själv :P

Postat av: isabella

Okej, då får man bara vänta tills den dagen kommer då! :)

Postat av: Linnea

Linda sv; aah okej jag förstår =)

Postat av: Linnea

isabella sv; ja absolut =)

Postat av: danten89

När vi ställer fram sommarmöblerna, ställer vi fram klockan och när vi ställer tillbaka sommarmöblerna, ställer vi tillbaka klockan. =)

Lätt som en plätt.

Postat av: Linnea

danten89 sv; haha ja men det vet jag, men jag tänkte äh jag vet inte vad jag tänkte helt ärligt..

Postat av: tiina

äsch, du va ju fin utan smink också!

Postat av: Linnea

tina sv; tack så hemskt mycket =)

Postat av: mk

jadå, varse sötnos :)

Postat av: danten89

Haha det är lugnt =)

Postat av: Linnea

mk sv; man blir alltid lika glad varje gång =)

Postat av: Linnea

danten89 sv; hehe goodie =)

Postat av: Tessan

Varsågod :)

Allt är bra med mig :)

Hur är det med dig ??

Postat av: Linnea

tessan sv; vad bra =) joda det är br ahär också =)

Postat av: isabella

mm det är ju det tråkiga att allting ska gå så fort :(

Postat av: Linnea

isabella sv; ja men eller hur..

Postat av: FRIDA MARBE

svar: okej! :)

Postat av: Linnea

frida marbe sv; yes.

Postat av: isabella

haha ja där ser man!

Så himla skön hon är ju :D

Postat av: T

sv: härligt!

jodå, jag har haft en bra dag jag med :D

Postat av: mk

ja så sant så :)

Postat av: Linnea

isabella sv; ja eller hur håller verkligen med! =)

Postat av: Linnea

T sv; vad bra =)

Postat av: Linnea

mk sv; hehe aa =)

Postat av: Sandra

sv: det är skönt att duscha =)

Postat av: danten89

Strax dax för Robinson då ;)

Postat av: Linnea

Sandra sv; aa super =)

Postat av: Linnea

danten89 sv; haha hoppas de är bra iaf =)

Postat av: T

sv: hihi jaaa =)

Postat av: danten89

I hope so too.. :)

Bara en fråga, hur många läsare har du på bloggen varje dag? :)

Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D läget med dig ikväll? ;D

Postat av: Tessan

Va bra :)

Postat av: T

sv: ja! så grymt mysig också

Postat av: T O V E ♥

På facebook lägger jag bara upp bilder på mig själv när jag är fixad.



men jag lägger inte ut bilder på min blogg på mig själv...

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Tack ;)

Jag ska vara med kompisar, slappa, halloweena och bara ha kuul! ;)

Postat av: Linnea

julliz sv; joda det är bra här i dag sj?

Postat av: Linnea

tessan sv; jajjemän =)

Postat av: Linnea

tove sv; okej jag förstår =) inga bilder alls påb loggen?

Postat av: mk

yes,så va gör du nu? :)

Postat av: Linnea

Sandriz sv; okej mysigt det låter =)

Postat av: Linnea

mk sv; aa =) gör typ ingenting svarar på kommentarer o lyssnar på musik sj? =)

Postat av: J I L L I Z

sv: så bra :D jo det är bara bra :D följa varandra på bloglovin?:D

Postat av: mk

okej, jag kollar på tv :)

Postat av: Tessan

Hänt idag då ??

Postat av: Linnea

julliz sv; vad bra =) aa kan vi göra, lägger till dig nu =)

Postat av: Linnea

mk sv; okej nice.. är det något bra?

Postat av: Linnea

tessan sv; jadu inget speciellt sj ?

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Hehhe jaa ;) Det du ska göra verkar också kul ;)

Postat av: mk

ja,aadå.. vampire diaries :D

Postat av: T O V E ♥

Jo bilder på saker, och miin syster. Men inte på mig.

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Hhehe ;)

Postat av: J I L L I Z

sv: hihi så kul :D jag la till dig med nu :D<3

Postat av: J I L L I Z

sv: ja du får ta och kolla :D hehe

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Nee det vet jag inte

Postat av: jesssica

Allt fint?

Postat av: Tessan

Oki.

Jag har varit i skolan :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Söt du är tycker jag!



Det låter toppen de, jag har faktiskt också bara haft en bra start på min vecka :D

Postat av: J I L L I Z

sv: hehe okej:D så bra :D<3

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Aaa ;)

Postat av: Josefine

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om bilden jag har laddat upp. Var gärna kritisk!:)



Ha en bra kväll, kram!

Postat av: Tessan

Ja det gick bra i skolan idag :)

Postat av: emma

Heej! riktigt fin blogg :)

Postat av: QN

grattis till henne. "kände" henne när jag var yngre haha :)

Postat av: Jennie

Jag har bilder då jag ärmer eller mindre ostylad.. Dock så älskar jag inte att lägga ut dom.. men det finns några...

Skulle jag se ut som dej osminkad skulle jag aldrig sminka mej.. fick frågan om jag va cancer sjuk bara för mina bryn och fransar är så ljusa... =S

Så kanske om jag fick förga först..

Postat av: Jennifer

naturligt fin är du! :)



vad ska du göra ikväll och så då? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0