Kär & galen

Hejsan!

I går försökte jag att kolla på filmen "Änglavakt" men det tog lång tid eftersom jag pausade i mellan åt eftersom mina tankar var någon helt annanstans..

De tog slut nu för 4 veckor sedan och jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle känna såhär om/ när vi blev tillsammans igen.. Saknar honom så himla mycket och ändå träffade jag han i lördags, söndags och en stund på morgonen igår. Han ska komma till mig ikväll efter middagen och jag längtar så himla mycket redan att få träffa honom!

Min morfar fyller 70 år i dag så jag och min syster ska till honom lite senare, för nu är han och spelar tävling i bowlingen.. Hoppas han vinner på sin födelsedag! Han är väldigt duktig i bowling, och gör strike efter strike.. Ibland är jag lite avundsjuk på honom för han är så duktig, men jag kan ju bara öva och försöka bli så duktig jag med.

Hoppas alla har haft en underbar dag!

Jag & min pojkvän sommaren 2009

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

okej ha så trevligt! =)

Kraam

Postat av: Jennie ♥

sv: vad härligt att de ordnade sej :)

allt bra idag?

kram

Postat av: Sandra

sv: det var verkligen jättegott =D

Postat av: linnea

svar: tack så hemskt mycket!

ska pröva och se hur det blir.



kram :)

Postat av: Frida

sv; Samma här tack! :)

Kram!

Postat av: MYMiC

aww, vad skönt att du är glad igen :)

kramo!

Postat av: tove♥

okej vad bra!;) Jo bara bra här också :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Jo det är bara bra :)

Vad har du gjort idag? ;)

Postat av: Kashaya

Hoppas din morfar fick vinna på sin födelsedag.=)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så, varsågod! Åh det låter bra det :)

Ja med mig är det bara bra idag, lite trött bara men men! hur är det själv? :D

Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja men hur kul vore framtiden då? :P

Postat av: stephanie isabell

vinnaren är uppblagd, in och kika om det blev du! :D

Postat av: Chili

underbart att ni har hittat tillbaka till varandra:) sv: köttbullar é de bästa som finns:)

Postat av: jennie

Oh gud va mysigt det låter att va ny gär i sin "gammla" kärlek..!

Blir nästa sugen på kasta ut killen nu, så jag kan ta tillbax han igen..

=P

Vilken fin bild på er!!

Tack för tipset om filmen..

<3

Postat av: Marcus Å

Har ni hittat tillbaka till varandra igen alltså? :)

Postat av: stephanie isabell

det gölr det :D

Postat av: Laila Gustafsson

Ja idag är de riktigt bra faktiskt trots lite sömn så är skallen lugnare idag så kan ju sitta upp redan från morron ha ha ha de är en bragd i sig :)))



Kram Laila

Postat av: stephanie isabell

jag göringet.. du då? :D

Postat av: Laila Gustafsson

Ja känns super bra såna dagar speciellt när jag är inne på helvetesveckan för den är skit isig men smällar man får ta bara le åt de å kämpa vidare ha ha ha

Nää jag är nog en väldigt positiv människa som sällan hänger läpp över nåt men visst blir jag irriterad på min värk mellan varven men de är ju livets gång.



Kram Laila

Postat av: Laila Gustafsson

Ja de är riktigt bra för att vara helvetes veckan. Men jag är nog en väldigt positiv människa av mig så hänger inte läpp i första taget i alla fall ;)



Kram Laila

Postat av: Johan

Vad händer i veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0