♥ 100310 - Onsdag

I dag är det onsdag som sagt och i dag kom min styvpappa och hämta mig från min pojkvän efter han slutat jobbet, så nu är jag iaf. hemma igen.. Varit hemma hos min pojkvän sen i Lördags. Så ganska skönt att komma hem, men kanske inte till bärget av rena kläder jag har på min säng.

Har blivit lite bättre i näsan, och i huvudet men är fortfarande snorig och känner mig seg. Hoppas jag känner mig bättre i morgon, för jag hatar verkligen att vara förskyld!

Min lillebror var jätteglad över att se mig, och alltid roligt att komma hem när han blir sådär. Kan jämföra med hur glad en hund blir när man kommer hem..

Solen har varit framme denna vecka också, och det ser man ute eftersom snön har smält iaf. på vägarna.. Ganska mysigt, men såklart inte när det blir slask oså men annars tycker jag det är mysigt med lite värmande sol.. Hoppas den bara ligger kvar när jag är frisk och kry och kan bege mig ut.

♥ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0