♥ 100304 - Torsdag

God eftermiddag!

Känns som om tiden bara rinner i väg och man hinner inte ens göra hälften som man ska göra.. T.ex. i dag så skulle jag plugga både med programmeringen samt psykologin men har bara hunnit med programmeringen, men har ändå inte kommit fram till hur man får ur en kod hur man får fram en slumpmässigt tal från 1-40. Pust! Tror jag är koden på spåret snart iaf.

I kväll ska jag nog packa ner datorn, skriva ut massa papper om kurserna samt packa ner alla skolböcker och bege mig hem till min pojkvän.. Så jag kan sitta där och plugga hela dagen tills han kommer hem från jobbet. Min lillebror är ju hemma hos mig hela dagarna, och då får man i bland ingen pluggro.. Så hemma hos min pojkvän är det lugnt och stillsamt och dagarna så där får man bättre miljö när man ska läsa.

Är super förskyld åtminstonde i mellan åt, tar en super bra nässpray som gör så att det är lättare att fräsa ut allt.. Men efter en stund är det lika täppt igen och då gör man om proccesen, och så håller det på tills man är "frisk".. Skit samma förskyld är jag i vilket fall.. Hur mår du?


Vill ha sommar..


Kommentarer
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin? :)

Postat av: Bellezza

Tycker om att läsa din blogg riktigt bra :)



Kolla gärna in min :)

Postat av: adriana

Jeg vil også ha sommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0