♥ 100618 - Fredag

God morgon!

Då var helgen här och för mig som är arbetslös känns det som vilken dag som helst, jag hoppas att jag får jobb snart så jag också kan känna av hur underbart en fredag känns igen.. Söker jobb för fullt och har hittat en hel del som är högst intressanta får hoppas bara att jag får ett sådant som är inom modebranschen skulle vara guld värld.

Har inte mått så bra som jag skrev i går och vill bara tacka för alla fina kommentarer jag fått, mår riktigt bra igen.. Eller så bra som jag kan må.. Nu vet jag hur knäckt man kan bli efter att få "Nej" när man söker jobb, men det är bara att försöka så gott man kan och inte förlora hoppet om att ett jobb finns där ute för just en. Känns faktiskt tragiskt att så många i Sverige är arbetslösa och får leva med den här känslan i flera år. Önskar inte någon detta och då menar jag INGEN..

Det känns som om gymnasieelever tar lätt på vardagen i skolan och tjatar om att de får för många läxor, men jag lovar det ändras fort när man gått ut gymnasiet och bara vill tillbaks till skolbänken igen och sin trygghet som man haft under många år.. Snälla ni som går i skolan, ta vara på tiden där i stället och gör bra ifrån er annars kommer ni att ångra er senare i livet.. Lycka till!

Tack för mig för nu..


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; hihi :).

Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Tack och så lite så ;) Allt bra?

Postat av: jessica

Jha aaa :) hihi vad händer idag?

Postat av: Linnie

Svar: Ja det var det också! Riktigt trevligt & upplevelse värt. :)

Postat av: saandis

ja snacka om att problemen man hade i gymnasiet känns ganska så obetydliga nu när man tänker tillbaks på det...man levde verkligen i en bubbla!

Postat av: Haedil* HUMOR BLOGG*

Jodu!

Allt bra annars? :)

Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

(ursäkta för sent svar)



sv; det enda soliga med körskolan är när man klarar teori proven! (a) ;) haha Dock tar jag bara för Moppe. Men det har tagit sin tid (:

Postat av: Johanna

Hoppas du får jobb snart :)

Postat av: della

sv; jorå det är helt okej här också! vad ska du göra idag då? (lördag ;)) kram

Postat av: Anonym

sv: tack:)

KRAM

Postat av: idaaae :D

Hej, fin blogg :D

Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg, kolla gärna in på min http://feliziaeskilsson.blogg.se

Postat av: R O R A . S E

Vad fint leende du har :)

Postat av: elvira stehn

oj, vilken söt blogg du har! :)

Postat av: Linnea

Jessica sv; jadu inte så mkt sj?

Postat av: Linnea

Linie sv; det förstår jag =)

Postat av: Linnea

Saandis sv; ja men herregud jah, håller verkligen med..

Postat av: Linnea

elvira sv; tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0