♥ Sov gott


God kväll! Sitter här framför datorn och kollar på avsnitt av serien Svensson Svensson, riktigt roligt faktiskt.. Älskar Gustav Svensson (pappan) han är verkligen klockren och egen.

I dag har min moster och hennes familj varit på middag hos oss i dag och det var mycket trevligt. Vädret höll i sig så vi kunde sitta ute, och det uppskattas verkligen. Inte världens finaste väder i dag men inget regn, så det får man vara glad för iaf.

I morgon lördag ska jag nog vara med en kompis, får se vad som händer och sker imorgon alltså.. Börjar bli trött nu så det blir läggdags för min del snart.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

då kikar jag in imorgon då då :)

Postat av: Nathalie

Härligt bild! :D

Postat av: Linnea

Nathalie sv; tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0