♥ Bloggdesign bloggen nere

Vill bara klargöra att jag har gjort något galet med min bloggdesign blogg där jag svarar på frågor (i vilket fall gjorde förut) för att jag gjorde något konstigt och tog bort allt jag hade fixat så den har en vanlig standard design nu, men fixar det så snabbt jag orkar..

Glöm inte att skriva om ni undrar något iaf. så ska jag nog svara på det så snabbt jag hinner..

Alltså LIASPLACE BLOGGDESIGN ligger nere men besök gärna och kika vilka inlägg jag har kvar och se om ni kanske har någon nytta av det trots allt..

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja eller hur!! Vintern är okej under december månad men sen borde vintern bara försvinna på en gång :P

Postat av: johanna

vill du bli veckans blogg i min blogg och få bli länkad i en vecka samt få gästblogga i min blogg varje dag i en vecka? isåfall anmäl dig NU, om detta bara var en störande kommentar så ber jag om ursäkt!//johannatown.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0