♥ Bild; Mitt löshår

Har endast haft mitt löshår 2 gånger och det var på kryssningen vid jul och sedan på nyår och jag har faktiskt några bilder från nyår som är hyffsat bra där man ser hur det ser ut när jag har de i..


Kanske inte världens bästa kort men de duger

Nå, ser det fejk ut tro?
(Kanske borde skrivit och frågat om det var det eller inte ajja skit samma)


Ska hoppa in i duschen nu för ska snart träffa min underbara pojkvän <3 Lägger upp bild på mina skor innan jag träffar honom iaf.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: skolan bara =P.



händer ikväll då? =D

Postat av: Photographs by Natalia

sv: jo haft en asbra dag :D

Postat av: Klara

Kan inte du göra ett inlägg där du visar hur du går till väga när du tar i ditt löshår? och sen hur det ser ut bakifrån före och efter? Jätte fin blogg annars och du är supersöt!! :) Kramis Klara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0