Är hos mitt ♥

I dag är det som sagt Fredag och i natt sov jag hos min pojkvän.. Tog en promenad till honom igår, och när jag promenerade så pratade jag i telefon (med min pojkvän) så när jag gick så snubblade jag på en pinne och såklart (inte såklart kanske men iaf.) hade jag på mig sandaler så skrapade pinnen upp på foten och jag blödde och det gjorde superont! Sånt händer bara mig.. Så idag har jag ett sträck bredvid stortån, supersnyggt!

Min pojkväns föräldrar har nästan precis åkt till Arlanda för de ska till Kreta i dag, lite avundsjuk måste jag säga att jag är men det är nästan för varmt där borta tror jag.. Så skönt med Sverige också..

I kväll ska vi äta tacos och bara ha det mysigt framför någon film eller så.. lite O.C blir det nog också.. Min pojkvän har nämligen aldrig sett den serien, och hur kan man ha missat den braiga serien tro(?) Så nu ska jag göra han till ett O.C-freak. Kommer nästan inte ihåg nånting alls av den serien för det var så längesen jag kika på den, så det ska bli roligt..

Ska försöka svara på alla kommentarer jag fått nu + några frågor från frågestunden..

Vad ska ni göra i dag?

 
Nu ska jag vara social mot min underbara kärlek
 

 

RSS 2.0