♥ Sov gott!

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, borsta tänderna har jag gjort för längesen och jag sitter och funderar vad jag igentligen har pysslat med här framför datorn så pass länge.. Brukar annars borsta tänderna och sedan direkt hoppa i säng, men icke denna gång.

Morgondagens planer är iaf. att gå upp tidigt sedan till distriktsköterskan för lite prover osv. sedan blir det såklart en massa plugg.. Har även e-möte i morgon (Kl.18-20) Sedan skulle nog min pojkvän kika över. Så det blir full fart i morgon som sagt, men vem tycker inte om saker att göra/ händer (?) Inge roligt om det alltid är lugnt osv.

♥Sov så gott iaf!


Kommentarer
Postat av: cecilia

sv. Kul! jo det är bra med mig med lite trött på grund av alla tidiga mornar men annars så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0