090920 - Söndag

Söndag är här åter igen och jag kan inte säga att jag är taggad inför en ny vecka eftersom det ser ut som om jag får mina böcker i början av veckan och betyder därmed att jag ska plugga som tusan för att hinna i kapp. Det är smällar man får ta!

Tänkte bara skriva lite om helgen, eftersom jag inte har skrivit så värst mycket eller snarare ingenting alls.. Börjar bli dålig på det här märker jag.. Men iaf. min älskling kom på middag i fredags hos mig, och kika Idol och sov över, super mysigt! Sen i går så var jag hos honom och åt kräftor tillsammans med Tobbe och Alle, super trevligt! Tobbe hade sitt Wii med sig, så vi spelade naturligtvis och även så blev det fotbollstittande.. Sen i dag så blev det också lite fotboll med älskling, men nu är jag iaf. hemma.

Har tänkt att kika lite på H&Ms hemsida om det finns något som är värt att beställa.. Brukar aldrig vara inne där, utan jag är mer inne på nelly.. Lite roligt med något nytt också i mellan åt.


Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: a

Fin blogg=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0