♥ Besökare & Bloggportalen

Det är inte besöksrekord i bloggen men jag tycker om att gå tillbaks och kika på hur många besökare osv. jag har haft med tiden..

Tidigare i dag hade jag 112st. besökare men har gått upp och vore roligt om du som läser detta berättade vem du är och vart du hittade min blogg?

När jag ändå skriver om detta tänkte jag passa på att visa bloggportalen också.. Där jag alltså ligger på 25:e plats över de "mest besökta privata bloggarna i uppsala" - Ganska stort tycker jag eftersom det finns nästan 800 registrerade bloggar i uppsala.. Jag tror att de flesta är regisrerade på privata bloggar eftersom det knappt finns några under "proffs bloggar".. var bara tvungen att lägga till det också.


Kommentarer
Postat av: natalij

sv ; aw ! så nu är jag klar med frågestunden massa roliga svar tycker jag , den som ställde bäst fråga länkas imorgon , tack till er som medverka ! Kram

Postat av: Sofia

Hej hej, jag är en ny användare på bloggtrafik och det var så jag hittade din blogg. Därför undrar jag om det fungerar att man får läsare eller om man bara får massa besökare.

Postat av: Anonym

Hej hopp! Jag hittade dig på bloggtrafik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0