♥ 091009 - Fredag!

God morgon! Vaknade för en liten stund sen och jag har hunnit dricka en kopp kaffe och ska snart kolla på programet "Våra bästa år", kanske inte det bästa programet men jag har kollat på det i många år nu så det är en invan-vana..

Ska på kryssning i dag iaf. och ska ladda batterierna på kameran så jag kan ta mycket fina kort.. Hoppas det inte blåser för mycket som det annars alltid brukar göra!

I går målade jag mina naglar, brukar nästan alltid ha "vanlig" fransk manikyr, men nu har jag faktiskt guld-glitter där det vita ska vara, riktigt fint faktiskt! Ska även sätta på lite fina klister märken på naglarna som jag fått en gång i tiden av min mamma, men de är i silver men det blir nog fint iaf.


Kommentarer
Postat av: Ida

Våra bästa år, är egentligen så sjukt dåligt. Ändå blir man bänkad framför det. Det är konstigt ;)

Postat av: Matilda

Fin blogg :)

Postat av: tobias

söt :)

Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

kan du inte visa en bild på naglarna? :)

Postat av: a.nniie ♥

Imorgon, alltså 12 oktober avslutas tävligen som jag har tjatat ett tag! Så ni som ej har röstat på mig , please voit for me !

http://www.tv4.se/1.1173520?i=85


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0