♥ 091007 - Onsdag

I dag är det onsdag och det innebär att det snart är helg, jag ska ju på kryssning då så det kommer att bli en rolig helg om pendeltåget vill gå denna gång när vi ska åka in till båten.. För förra gången stod pendeltåget stilla och vi fick panik, för vi kommer inte in på annat sätt än att åka tåget.. Men vi fick skjus iaf. av min styvpappa men det var tajt! Eftersom det alltid brukar vara mycket trafik vid 17-tiden inåt/ i stan. Huvudsaken man hinner känner jag.

Dagens planer i dag är fullspäckat eftersom jag måste bli klar med alla uppgifter i moment 2 denna vecka i en kurs samt 2 moment i den andra kursen, så nu blir det att slita!


Foto: Elise, jag & Luddie


Kommentarer
Postat av: linda

Det var det verkligen :) ska vi följa varandra via bloglovin?

Postat av: Jessica

Nice blogg! =)

Postat av: Anonym

Hej ;D söt blogg ! Har laddat upp bilder på mig i bloggen hade varit kul och höra din åsikt villken färg passar jag bäst i ? (: tänkte köra igång med en frågestund senare , bästa frågan får en länkning . lots of love :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0