♥ God natt!

Nu är det dags för mig att säga "god natt" mina sovtider är inte de bästa, men det är väll till stor del för att jag har varit ledig hela sommaren (lite mer än 3 månader) och fått sovit osv. hur länge jag vill.. Ska försöka ändra på det nu! Hur det nu ska gå.

Jag har iaf. slagit vad om att jag kan vakna vid kl.8 i morgon med min pojkvän, har satt 100 spänn på det så vi får väll se om man bli 100 kr fattigare i morgon. Hur ska man annars vända på dygnet tro? Har ni några tips?

I morgon blir det iaf. rå plugg med programmet "BlueJ" för jag ska försöka få kläm på det programmet, så jag kan göra labortation 0 och 1 samt inlämningsuppgifter, kontrollfrågor osv. så jag kan lämna in de. Har 3 veckor på mig att göra detta, men man måste ju sätta igång någon gång och fixa det..

Skriver inlägg imorgon direkt när jag vaknar, så får vi se vad klockan är.. Tror det blir runt 11-12 som vanligt, men jag ska försöka komma upp till 8-tiden trots allt! Älskar att plugga och äta frukost samtidigt -macka och massa kaffe!



Min underbara säng GOD NATT OCH SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: m'

Godmorgon! :D

Allt bra idag? (:

Postat av: linnea

haha aa :)

Postat av: Fia

Ååh vad snyggt med turkost!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0