090816 - Söndag

Tänkte inte skriva så mycket, bara lite om gårkvällen..

Gårkvällen var hel sjuk om jag får säga så, inte nog med att det blev lite bråk osv. så glömde jag jackan på festen jag var på och även gick skon och klänningen jag hade på mig sönder och så stuka jag tummen.. Vad säger man? "Shit happens".. (?)

Har iaf. jätte ont i ena handen, så därför kan jag inte skriva så mycket just nu utan ska vila handen så mycket som möjligt för jag och syrran ska snart fixa ett lakarn tills min bror kommer hem på onsdag..

Ska stå "Välkommen hem" på det, så de ser det när de kommer till arlanda när vi står och väntar på de med släkt och vänner..

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jättefin blogg! Kolla gärna min =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0