Svar 2 - Bloggdesign

Nästa bloggdesignfråga jag fått är hur det går så fint över från "vanliga sidan" till t.ex. när man ska kommentera.. Har dock gjort om min design sen sist, men la precis in det igen efter att ha skrivit detta, för att se om det fungerar och det gör det fortfarande..

Det hela är mycket enkelt, man lägger endast in en kod för när man går in på sidan och likaväl som när man går från sidan eller hur man ska säga.. Det finns många olika varianter av detta men jag hinner bara skriva några, så får jag återkomma om det (Eftersom det är Lördag kväll) Bättre lite än inget alls..

NOG MED BABBEL! SÅHÄR GÖR DU:
Denna kod använder du dig av, och klistrar in den under " <head> " i kodmallen (i alla 4 olika, om du vill ha det så)

<meta http-equiv="page-enter" content="revealtrans (duration=10, transition=23)">
<meta http-equiv="page-exit" content="revealtrans (duration=10, transition=23)">

FÖRKLARINGAR:
Duration är hur lång själva övergången ska ta, och tänk på att det hackar om det är för snabbt, därför har jag valt att ha "10" där.

Transition är typen av övergång man ska ha, och det finns olika och jag har valt att ha "23" för där är det blandat och alltså inte densamma hela tiden, vilket jag tycker är ganska coolt..

ANDRA TRANSITIONS:
Cirkel in: ange "2"
Cirkel ut: ange "3"

Måste kila nu, men hoppas du förstår nu!
LYCKA TILL!






INNAN DU KOMMENTERAR
♥ Vissa kommentarer besvaras direkt i inläggen
♥ Bloggdesignfrågor görs enklast HÄR
♥ Spam tas bort direkt



Kommentera inlägget här:
♥ Namn: (obligatoriskt)
♥ Kom ihåg mig?
♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress:

♥ Kommentar:



Kommentarer:




bloglovin
RSS 2.0