Nu är det söndag!

Nu är Söndag här åter igen och har varit ledig nu hela midsommarhelgen och den har varit hur rolig som helst, men nu är det över och jobb som vanligt igen imorgon. Börjar kl. 8 imorgon bitti och det känns väll lite sådär om det är fint väder ute imorgon att sitta inne men samtidigt inte, slipper att bli bränd. (Alltid något!)
 
Varit hos min syster i dag och hälsat på Xeena (Min systers hund) som jag ska passa på Lördag för syrran ska på kryssning, kommer bli hur mysigt som helst.
 
Ibland tycker jag att det är helsjukt hur andra människor kan lägga ner så mycket energi på någon annans liv, som om det är de som lever det. Man ska leva sitt och inte någon annans!
 
Några sista ord att tillägga, "Svin roligt att träffa dig igen ska du veta!" (Du vet vem du är) och där sätter jag punkt för dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0