♥ Finalisterna

Här kommer 8 finalister som har chansen att ta hem veckans seger som veckans blogg, skriv här i inlägget vilket nummer du röstar på.. (Nummer finns intill varje blogg)

Till er som inte blev valda så finns det nya chanser nästa vecka då jag planerat att ha dagens blogg i stället för veckans..

Tävlingen avgörs på söndag kväll kl.19! Endast en röst per person! - Kom ihåg det nu också!

TÄVLINGEN AVSLUTAD!



Nr. 1 http://boobee.blogg.se/


Nr. 2 http://enjaveltill.blogg.se/


Nr. 3 http://animalcity.blogg.se/


Nr. 4 http://guevacci.blogg.se/


Nr. 5
http://joooi.blogg.se/


Nr. 6
http://bimbo84.blogspot.com/


Nr. 7
http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se/


Nr. 8
http://saandraans.blogg.se/

Lycka till nu!


Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hihi tack :D ååh synd att inte jag var en av dom :( :P hehe men frattis till dom :D

Postat av: danten89

Oh tack att jag blev uttagen :D

Det gjorde min helg!

Jag röstar ju på nummer 3, om jag får? :D



Jo jag sov gott, du med? :)

Postat av: J I L L I Z

sv: hehe låter suuper :D hehe

Postat av: J I L L I Z

röst: nr3

Postat av: Madeleine

Svar: Jag ska följa din blogg via bloglovin från och med nu :)

Postat av: danten89

Hehe niice :D

Hur många röster får varje enskild person lägga på en blogg? :)

Postat av: Linnea

dante89 sv; hm jadu inte skrivit något omd et hehe..

Postat av: Linnea

JILLIZ SV; tack för din röst =)

Postat av: ♫♪ Sandra T

ja visst är den (:

Postat av: Lovisa the man!

Jag röstar på nr 3!

Postat av: Johanna

nr 3

Postat av: danten89

1 röst per blogg/person? ;)

Annars kan jag ju rösta 1000 gånger på mig själv liksom.. .P

Postat av: Linnea

sandra sV; aa =)

Postat av: danten89

Wiie, det är faktiskt mest rättvist :)



Gör du annars nu då? :)

Postat av: Linnea

lovisa sv; tack för din röst =)

Postat av: Linnea

Johanna sv; tack för din röst =)

Postat av: Tessan

Ja höstlov är skönt men Sommarlovet är bättre.

Postat av: Linnea

tessan sv; aa sant.

Postat av: danten89

Jag väntar på mat jag =)

Är så hungrig..

Vad funderar du på att äta då?

Något lyxigare bara för att det är fredag? :P

Postat av: mk

okej, jo de gjorde jag med :)

görs nu?

Postat av: Linnea

danted89 sv; åh lyx =) jadu jag vet inte hade kvar champinjonsås så blir nått med den iaf =) njae tror inte jag orkar fixa nå lyxigt hehe..

Postat av: Linnea

mk sv; vad bra =) svarar på kommentarer just nu och lyssnar på musik sj? =)

Postat av: Bella

nr 3

Postat av: danten89

Okey.. :)

Tyvärr så gillar inte jag svamp alls.. hehe :P

Annars lugnt ikväll? ;)

Postat av: Caroline

3 :)

Postat av: Matilda

nr 3 :)

Postat av: kicki

3

Postat av: Linnea

bella sv; tack för rösten =)

Postat av: Linnea

caroline sv; tack för rösten =)

Postat av: Linnea

matilda sv; tack för rösten =)

Postat av: Linnea

kickie sv; tack för rösten =)

Postat av: Linnea

danten89: hehe okej det som är så gott!! =) jadu, vet inte ännu faktiskt sj? =)

Postat av: Amanda

Tja, läget med dig idag? :D kram

Postat av: Julia Jias

sv, Festa satan, Träffa trevligt folk, sjdå? :)

Postat av: lovisa

vad gör du idag?:D

vill du följas via bloglovin?(:

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Nr 5 ;)

Postat av: Tessan

Ja :)

Postat av: danten89

Okey, nej det blir Idol för hela slanten här ;)

Kanske ska se Scream på femman klockan tio.

Sett den?

Riktig klassiker ju :P

Postat av: Hanna

nr 3!

Postat av: ÅSA



kul att jag är med ! :D



jag röstar iaf på nr 3

Postat av: Emma

2 HELT KLART<3

Postat av: Agnes

Får man rösta på två stycken :p ??

I så fall... nr 2 och 4 :D

Postat av: XOXO, LANAH

Nummer 4 :)

Postat av: danila

fin blogg :)

Postat av: eemmapeemma

nice ! jo det är bara bra :)



förlåt för sent svar

Postat av: s

Nmr 2

Postat av: danila

nr 2 :)

Postat av: FRIDA MARBE

svar: grattis till de! :)

hur mår du en fredagskväll?

Postat av: jussadussah.

Fin blogg.

Allt bra med dig?

Postat av: Olivia

Heej! Skulle bli sjukt glad om du bara kunde rösta på mig här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=420&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Ett litet klick, och du har gjort min dag!

Postat av: Ellen Schutz

jag röstar på nr 2

Postat av: Anna med A

ja :)

Postat av: Balida

2 Vinnare har blivit utsedda nu till veckans blogg och blir länkade i varje inlägg i en vecka. Kolla om du är en av dem! :)

Postat av: sannah

nr3

Postat av: Amanda

Japp, vad härligt =)

Ha en trevlig fredag! =D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag röstar på nummer två, åsa :)

Postat av: Andreas Törnqvist

Deeet får bliiii nr 3!

Postat av: jessicva

,d

Postat av: Z A N D R A :)

nummer 2 :p

Postat av: Agnes

Två:an :D

Postat av: Agnes

Varse ;) vad gör du nu då?

Postat av: Agnes

Chattar och ha det bara skönt!! :D

Postat av: Johanna

Vill du tävla om en resa för 40 000 kronor, en iPhone eller en iPad?.. Kika in på http://bit.ly/8ZOKzV

Postat av: Sandra

sv: jodå det funkar väl ^^. är ju lov nu =P

Postat av: QN

sv: ne och dom har aldrig varit lockande heller :p

Postat av: JULIA

sv/jag kom inte med :(

så jag röstar på nummer....... FYRA ! :D

Postat av: Kashaya

Jag röstar på nr 2

Postat av: carolinakarlsson

okej, jag svarar också på komentarer, händer imorrn då? :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

:)

Vad gör du?

Postat av: guevacci

hehe va kul att vara en av dem :D som tack får du va en av dagens blogg imorgon! ;)

Postat av: Cajsa

nr: 2 :D

Postat av: Artan

Vad gör du ikväll då?

Puss :)

Postat av: Artan

Vad gör du ikväll då?

Puss :)

Postat av: Artan

Vad gör du ikväll då?

Puss :)

Postat av: Anonym

jag röstar på nr 2, en javel till! :D

Postat av: kicki

Hejsan!

ska du vara uppe och se Scream awards i natt? :)

Postat av: eemmapeemma

klurar på det dära med gymnasieval, hatar det !

själv ?

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Inga problem alls :D vad händer imorgon då?

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi ja men visst! hoppas din start på denna helg har varit mysig? :)

Postat av: DAJE ROMA ;

- jag röstar på ettan! Nr. 1 http://boobee.blogg.se/

Postat av: Jennie

får man rösta på sej sj?? isf gör jag det..

annars nr 6!!

Postat av: Anonym

okej :) jag ska snart lägga mej o sova.

Postat av: Becca

Jag röstar på nr 1!

Postat av: becca

sv: jag jobbar hela långa helgen så de blir inte så mkt =/ men måste ändå fråga.. Bus eller godis?? ;)

Postat av: Sandra-VECKANS BLOGG!

Hitta på idag?

Postat av: ella ♥

- jo det är bra :) själv?

Postat av: FRIDA MARBE

svar: jag mår bra!

vad gör du?

Postat av: Julia

Jag röstar på nummer ett ^^

Postat av: jasmine

Jag röstar på nr 2 :)

Postat av: Anonym

1an!!!

Postat av: sandra

Jag röstar på 1:an :D

Postat av: Vanessa

nr . 8

Postat av: Amanda

sv: Jo det är fint med mig, vad ska du hitta på idag? :) kram

Postat av: Linnea

vanessa sV; tack för din röst =)

Postat av: Julia Jias

Jorå de kmr de nog bli, okej trevkigt :)

Postat av: Tessan

Allt är bra.

Hur är det med dig ??

Postat av: Linnea

tessan sv; joda det är bra här också =)

Postat av: Linnea

julia sv; vad bra =)

Postat av: Linnea

frida sv; vad bra =) svarar på kommentarer hehe sj? =)

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt! Såklart är det bara att kommentera så mycket du vill i "Veckans blogg"

Postat av: MYMiC

Jag röstar på nummer 1 ! :)

Postat av: Laila Gustafsson

Jag röstar på nr 2 Lycka till alla!



Kram en 40+ are ;)

Postat av: Erika(jyringen)

röstar på nr1 =)

Postat av: Malin

Röstar på 1:an! :)

Postat av: linnea

3 och 4 :)

Postat av: Anna

Nr1

Postat av: danny

Helt klart Nr 1!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0