♥ Lördag

Nu var det längesen jag skrev något här inne och tänkte att det var dags att skriva några rader så ni inte tror att det har hänt mig något, jag lever och jag mår hur bra som helst! Var några veckor sedan jag skrev sist och det har hänt en hel del och jag har inte haft en enda lugn stund sedan dess känns det som..
 
Håller just nu på att bleka min utväxt för jag hatar de där "lilla" mörkblonda som dyker upp.. Lite är helt okej men inte när det blir några centimeter, då färgar jag direkt så att det försvinner. Inte så bra för mitt hår men jag måste för jag tycker inte att de är så fint och känner mig inte så bekväm i det.
 
Förra helgen firade jag min bästa tjejkompis, bilder kommer!
 
I kväll ska jag träffa några vänner och umgås och bara ha det trevligt.
 
Ha en toppen kväll och eoligt att se att ni besöker min blogg trots att uppdateringen just nu inte är den bästa men jag lovar jag kommer tillbaks, snart! Massa kramar och pussar Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0