♥ Min lediga dag

I dag är jag ledig från jobbet och ställde inte någon väckarklocka i morse utan jag sov ut, gud så skönt det var att verkligen sova tills man vakna.. Men vakna ändå ungefär vid samma tid alltid, vid kl.10. Det har tydligen snöat hela natten och fortsätter än, så min styvpappa blir lite sen hem så jag ska hämta min lillebror från förskolan. Gud så glad han kommer att bli! 
 
Annars i dag mer än att hämta busfröt så ska jag tvätta, städa och även handla lite.. Det blir väll att vara med min lillebror också, då han alltid vill vara med mig när jag väl är hemma. Från när jag vaknar tills han sover, ganska gulligt men man blir helt slut fram mot kvällen.
 
Vinterbilder 2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0