♥ God natt

Har sprungit i affärer i dag med min lillebror och han var jätte duktig i alla affärer även om jag såg att det kliade i hand fingrar, så skötte han sig utmärkt. Han var dock mycket intresserad av macara reklamen inne på Kicks, lite roliga blickar fick man av pesonalen som jobba där. Är inte helt klart med julklapparna för i år och ska fortsätta i morgon efter jobbet tänkte jag och även på lördag (Om jag hinner).
 
Tänkte nu sätta på en film och lägga mig i sängen, ska upp vid kl.5 i morgon så bäst att hoppa i säng så man är utvilad tills morgondagen.
 
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Denice

Vilken fin blogg du har :)

Postat av: Denice

Hej! Fin header!

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0