♥ Gamla bilder

I dag när jag vaknade hade jag en grotesk huvudvärk, ont i halsen och kände mig väldigt hänging. Så i dag är jag hemma från jobbet och tagit en värktablett och bara legat i soffan och sovit. Nu har jag vaknat till och huvudvärken känns lite bättre men halsen gör jätteont! Ringt läkaren som bad mig att ta det lugnt och komma på Måndag och det inte blivit bättre över helgen. Jag ska jobba i morgon oavsett hur jag mår! Hatar att vara hemma.
 
Just nu tittar jag igenom lite gamla bilder på min externa hårddisk, herregud vad mycket minnen! Bland annat bilder från förra nyårsafton när vi åkte kryssning, alla tidigare nyårsafton såklart också! Kryssningar, julbord med familjen och övernattning. Turkiet resan förra sommaren och mycket mer.
 
Några av bilderna
 
Dags att bädda ner sig igen ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: anna

usch då stackare, krya på dig stumpan. jodå de är väl så där, men överlever :D kram

Postat av: Linnj

Vad ska du göra i helgen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0