♥ Fredag imorgon

Kom hem från jobbat för en liten stund sedan och tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppar i säng framför en film, är inte riktigt frisk ännu så jag ska sova så mycket som det bara går nu och jag hoppas att jag kan sova bort detta snart. (Då de alltid brukar hjälpa för mig när jag har virus)
 
I morgon börjar jag sent så det ska bli skönt med en sovmorgon och det kan behövas i dessa tider. Det är Lucia i dag och har inte sett något luciatåg men det bjöds däremot på julmust, lussebullar, pepparkakor och allt som hör julen till på jobbet i dag, väldigt mysigt.
 
Sätter punkt nu för denna dag, hoppas ni har haft en toppen dag och att ni mår bättre än mig ♥
 
Min lillebror är en pepparkaka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0