MIN FAVORITFÖDELSEDAG

Det var nog år 2009 då jag fyllde 20 år, det var en Fredag och efter skolan när jag kom hem kom min pojkvän på middag samt var hela familjen samlade.. Efter en god middag kom lite vänner och firade min dag tillsammans med mig, sedan drog vi ut på krogen och festligheterna varade hela natten lång ända in till morgonen. Dagen efter kom min släkt och firade mig, såklart var min pojkvän närvarande även då och myste med familj och släkten.

Min 20 årsdag glömmer jag aldrig! men var ändå inget speciellt som hände men den var bara mysig..

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin lödag :)

Postat av: T i l d e !

Brides Maids! :)

Postat av: GlitterCat

sv: tack så mycket sötis <3 allt bra med dig?

Postat av: Malin

Hej! Shit vad cool blogg! Älskar den!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0