Fredag & Cypern

Då var Fredag här och jag är hemma i dag också för läkaren sjukskrev mig veckan ut så att jag blir frisk, skit tråkigt att vara hemma, usch! Men på måndag börjar jag jobba igen och det känns skönt.

I morse åkte Jesper till Cypern, han är bara borta en vecka men ändå! Saknar honom redan men jag hoppas självklart att han får det underbart där borta och att det är fint väder så han kan sola och bada riktigt mycket. Vet hur skönt det är att åka utomlands var ju det här i början av sommaren. Vill bara tillbaks till Turkiet!

Bild: Jag i poolen i Turkiet

 


Kommentarer
Postat av: julia ♥

sv: du får krya på dig! nej ska träffa en kompis :)

Postat av: fatimaswary

hehe okej ;) vad spännande :D

Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

Hej :) kolla gärna in på min blogg & tyck till :) kram!

Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Postat av: Linnea

sv: tack så mycket, hoppas ni får roligt =)

Postat av: Linnea

sv: hehe aa :)

Postat av: Linnea

sv: varsegdod :)

Postat av: Linnea

sv: aah okej..

Postat av: julia ♥

sv: tack, det ska vi nog ha :)

Postat av: lovisa

ha en fin dag :)

Postat av: fatimaswary

fi bild :)

Postat av: Linnea

sv: vad bra :)

Postat av: Linnea

sv: tack detsamma :)

Postat av: Linnea

sv: tackar :)

Postat av: fatimaswary

lungt ;)

Postat av: julia ♥

sv: vart i turkiet var du? :)

Postat av: danten89

Jo det är bra=)

Vad gör du idag då vännen?

Postat av: Linnea

sv: vad bra :) Jadu gör inte så mycket hemma o sjuk bara så kikar lite tv osånt bara sj? =)

Postat av: Linnea

sv: var i side =)

Postat av: Linnea

sv: great :)

Postat av: Marie

Fin bild ser hur mysigt ut som helst!

Postat av: cajsapihlgren :D

fin blogg! :D allt bra?

Postat av: Nikki Rae

fin bild:) hur mår du?x

Postat av: Linnea

sv: Tack så mycket =) Jag är sjuk men på bättringsvägen iaf sj? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0