110909 - Mot sjukhuset!


Just nu sitter jag här framför datorn och ska bara skriva det här snabba inlägget innan jag ska sätta mig på bussen och åka till Akademiska sjukhuset i Uppsala för en undersökning av mina ögon, hoppas det inte blivit värre nu på 2 månader sen jag var där sist! men vi får se, de skulle ha pratat ihop sig nu alla överläkare om att göra en operation av de andra ögat, så nu får vi se om de har gjort det..

Ska åka buss till uppsala, sen ska jag ta tåget till stockholm c och sen vidare till kungsholmen och till jobbet, jobba 3 timmar och sen ta tåget hem.. Riktigt åkande idag!

Ha en underbar dag!

Nästa..


Kommentarer
Postat av: ida

lycka till !

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

hoppas det går bra!

Postat av: Lovisa & Lovisa

Väldans vad du ska göra alla avundsjuka på din blogg! :D

Postat av: Anonym

hej

vad har du gjort idag??=)

Postat av: Bella

Hejhej,Allt bra med dig? Hoppas att du får en toppen helg! Kram Bella :)

Postat av: Nathalie

Ha en bra lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0