110905 - Mot jobbet!

God morgon alla bloggläsare!

Har nu duschat, ätit frukost och fixat mig för en ny arbetsdag. Ska snart bege mig mot jobbet men först tänkte jag skriva några rader här i bloggen innan jag går.

Jobbar till kl. 18.15 idag och var hemma hela förra veckan från jobbet så jag längtar att sätta igång att arbeta igen! På Onsdag fyller min bror år så vi ska fira honom då samt hela helgen, får se vad man ska ge honom i födelsedagspresent.. Får använda min fantasi, så kommer jag säkert på något bra.

Saknar Jesper extra mycket i dag, speciellt eftersom det är vår månadsdag i dag.. Även om vi inte är tillsammans längre är denna dag speciell för mig. Längtar tills du kommer hem igen unge man!

Glöm inte bort dagens blogg tävling, vinnarna kommer upp senare i kväll när jag kommit hem från jobbet så det är alltså inte försent att anmäla sig om du vill vara med.

Ne, nu ska jag bege mig till jobbet! Hoppas ni får en bra dag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0