110904 - Söndag

Helgen är snart slut och en ny vecka är på ingång.. Håller på att städa mitt rum nu, det behövdes verkligen och jag måste rensa mina kläder då jag har hela garderoben överfull samt gästsängen full med jackor och sedan 2 svarta soppsäckar med kläder. Herregud!

Jag har lovat min bror att han ska få umgås en stund med mig i dag också, så jag får hålla mitt ord och mysa lite med han innan han ska sova.

Det är ännu inte försent att anmäla sig på dagens blogg, så gör det om du inte redan gjort det! Vinnarna kommer upp ikväll i bloggen.

 


Kommentarer
Postat av: wilmaaa

aha okej:) ska snart träna lite tänkte jag!

Postat av: Lisa - tecknar

Tack :)

Postat av: Sachiku

sv: Tack! (:

Postat av: Linnea

sv: vad kul :)

Postat av: Hannah

Hej tänkte barq fråga om du kunde vara suupersnäll och fråga något i min frågestund, skulle verkligen uppskatta det!:)

Hoppas du haft en bra dag, kram<3

Postat av: Linnea

sv: varsegod :)

Postat av: Linnea

sv: varsegod :)

Postat av: Linnea

Hannah om 110904 - Söndag:



Hej tänkte barq fråga om du kunde vara suupersnäll och fråga något i min frågestund, skulle verkligen uppskatta det!:)

Hoppas du haft en bra dag, kram<3



SVAR Ja kanske kikar in och ställer dig nån fråga =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0