Kristianstad i helgen

 

I helgen ska jag åka till Kristianstad och hälsa på min kära vän Elisabeth som flytta ner dit i början av året till sin kille.. Ska bli väldigt roligt att se hur hon har det därnere samt träffa alla där nere som hon umgås med nu eftersom hon inte längre bor kvar i Stockholm. Kul vi ska ha gumman och sitta uppa hela natten och prata massa massa massa skit då vi inte gjort de nu på hur längesen som helst, tur mobiler finns!

Eftersom jag ska åka bort i helgen så ska jag träffa Jesper i dag, ska bara äta lite middag sen beger jag mig.. Ska bli mysigt att träffa han igen och jag saknar honom trots att vi träffades i fredags/lördags nu i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0