God kväll!

Hej hej!

Hoppas ni haft en toppen dag, jag kom hem för ca en timme sen från jobbet och har hunnit äta sen middag (Lite väl sen kanske) ska snart sova behöver bara komma ner lite i varv så att jag kan sova känner jag..

Ska se på något avsnitt av Two and half man på Viaplay eller något annat bra, får se vad det blir bara...

Juste! Har bokat julbord på Aske nu med övernattningen, gud så mysigt det kommer att bli! Plus övernattning bokade vi också så det blir jag, min pojkvän Jesper, Frida och sen hennes kille Stefan som blir kvar.. Myspys.

I helgen köpte jag lite garn och stickor, så jag har börjat sticka och inte stickat på massvis med år tror det var sist på syslöjden i 8an jag sticka (Och det var många år sen! Är ju snart 23 år!) men lättare än man tror att komma igång igen.. Får se vad jag ska sticka bara, kanske blir nån halsduk bara eller så.. Så får jag gå på tröja och sockor lite senare..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja när man jobbar så mycket så känns det väldigt skönt när pengarna kommer in. Ja precis det är inte riktigt samma utan Charlie. Ashton är ju inte dålig men som du säger det är inte samma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0