Frågor & Svar

Jag har fått lite frågor till min mejl så jag tänkte svara på några utav dessa nu..

Är du tillsammans med Jeppe än? Följt din blogg och bara hoppades att ni skulle bli tillsammans igen för ni verka vara så himla gulliga tillsammans. Kramar
- Åh gjorde du det, gud så gullig du är! Ja, vi är tillsammans och vi har verkligen superduper underbart tycker jag..

Vilka utbildningar är det du skriver om i bloggen?
- Jag går utbildningar på jobbet och lär mig ännu mer än det jag redan kan, känns super roligt!

Tycker du passar i brunt hår men min fråga är om du har färgat det? Vet att du var brunhårig för nått år sen men att du inte tyckte om det så du färgade det.
- Tack så mycket, ja det stämmer brunt hår är inte direkt min favorit om jag ska vara ärlig föredrar jag blont hår..

Nej jag har inte färgat mitt hår är min peruk jag har på mig på bilden här bredvid..

Brukar sätta på min peruk när jag får någon dum idé att jag vill ha brunt och då genast blir jag avskräckt..



Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

allt bra :)?

Postat av: annsoh

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0