Måndag & möte

God morgon!

Har inte uppdaterat på länge nu men nu ska jag verkligen försöka att bli bättre på det har jag bestämt! Mina besökare har minskat tack vare min kassa uppdatering men jag ser ändå att jag har kvar besökare, tack för det.

Ska i väg på jobb möte i dag och jag hoppas verkligen på det här jobbet nu! Heltidsjobb och ligger i stan (Stockholm) arbetstiderna är både kvällar & helger vilket passar mig perfekt med flexibiliten!

Dags för frukost, dusch och sedan ska jag springa iväg till tåget!

Så länge får ni en bild på mig, förlåt för kisande ögon bara men så ser jag ut när jag inte har några glasögon när det är ljust.. Tack vare min sjukdom jag skrev om tidigare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0