110615 - Besök på jobbet

I dag var jag på mitt jobb en stund och pratade lite med min chef samt lämnade läkarintyget.. Pratade lite med kollegorna också, vill bara tillbaks!

Var riktigt roligt att vara tillbaks där eftersom jag nu snart varit sjukskriven i 3 veckor och inte kan börja jobba riktigt än eftersom arbete 9 timmar per dag inte är bra för mina ögon.. Borde igentligen inte ens skriva inlägg här på bloggen, men jag blundar och skriver! Tur man vet vart alla tangenter är någonstans.. OBS! Vän korrigerar om det är mycket stavfel dock!

 


Kommentarer
Postat av: danten89

Jag måste bara få fråga vad som hänt med dina ögon? :(

Stackars!



Nej jag har inte fått något jobb än, men lika glad är jag för det =)

Kanske har ett på G :)

Postat av: danten89

Jaha.. vad är det för ögonsjukdom? ;/

Hoppas att allt går bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0