110614 - Tisdag

 

Hejsan! Eftersom jag fortfarande inte ser så bra så tänkte jag försöka på mig ett inlägg till (stavfel kan finnas!) men tänkte iaf. skriva några rader så ni inte tror jag dött där ute!

Det är såhär att jag börjar kunna se lite mer, men det är väldigt ansträngande och får sitta i stort sätt 5cm från datorn och förstora till max för att ens ha en möjlighet att kunna se! Sedan blir jag helt slut och måste vila efter de.. Vilket inte resulterar i något bra för mig själv, men kommer inte vara sågär för alltid får jag hoppas utan är det nu endast veckorna efter operationen och framförallt för att de var på mitt bästa öga de började att operera..

Känns som om jag bara skriver om mina ögon nu för tiden men har fått några kommentarer som har samma ögonsjukdom som mig och vill läsa om detta.. Som inte genomgått den operationen ännu som jag har gjort, kan försöka skriva sen om själva operationen när jag är bättre så det blir lite kött på benen till de som ska genomgå den i framtiden..

Mycket text! Då avslutar vi där helt enkelt..


Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Fin blogg! x

Postat av: Linnea

Sofia svar: Tack så mycket =)

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt! Såklart är det bara att kommentera så mycket du vill i "Veckans blogg"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0