Torsdag 28 Juli 2011

Hej bloggen!

Om ni undrar vad jag gjort sen jag skrev sist så har jag bara jobbat, jobbat 6 dagar i rad måste erkänna att jag var lite trött i går men annars har det flytigt på bra och varit roligt. Soligt och varmt ute i dag, riktigt skönt! Hade nästan glömt att sommaren var i full gång.

Ska hem till Jesper lite senare i dag (Ni som följt min blogg vet vem det är och jah det är killen jag var tillsammans med i mer än 2 år) skulle höra av mig till han när jag var redo och det börjar jag att bli, så vi får se vilken tid jag ska dit. Har inte träffat han nu på flera månader, och om jag ska erkänna så är jag faktiskt lite nervös och jag vet om jag känner Jesper rätt vilket jag gör utan och innan så är han det också! Vi kommer i varje fall få det mycket trevligt som vi alltid har tillsamans.

Jag och Jesper sommaren -09 i Sandhamn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0