Tisdag & möte

I dag är det tisdag och jag har ännu inte vant mig vid att det är nytt år, eller att åren gått så fort överhuvudtaget.. Känns som om man fortfarande är tonåring ibland och ska gå upp till skolan, få betyg och längtar till sin 18 - årsdag. Livet är fullt av överraskning och trots jag hatar överraskningar mest av allt så måste jag erkänna att livet är bra underbart just nu.. Helt oförutsägbart men ändå förutsägbart..

Var på möte i dag och det gick super bra, var verkligen ett lärorikt och intressant möte ( kanske skriver mer om det senare )

I morgon är det onsdag och jag hoppas jag träffar min älskling snart för inte träffat han sen i Söndags nu och börjar sakna honom jätte mycket! Men som sagt man behöver inte träffas varje dag.. För träffat han har jag gjort nu under våra lite mer än 2 år tillsammans..

Jag på hotellet i trollhättan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0