Jan. 2, 2011

God dag!

Det har fått 2 dagar på det här nya året nu och i går var min vän Elise hemma hos mig och åt middag osv. och sedan åkte hon hem.. Så i går gjorde jag inte så mycket mer än att bara tog det lugnt, för det kändes som om jag behövde..

Nyåret var lite stormigt och var en massa tankar som dök upp så det blev vad det blev.. men det är väll alltid så när man dricker, att tankarna börjar rusa lite väl fort än vad det igentligen brukar göra. Så nu sitter jag här och är tankspridd som min kära syster tyckte jag var i går.

I dag ska vi kanske åka till ikea för vi ska nog köpa en ny tv bänk och lite småtjafs hem, så vi får se om jag orkar följa med eller inte..

Ha en underbar dag!

Jag och Elise

 


Kommentarer
Postat av: louise

allt bra med dig gumman? :) kram

Postat av: LINDA

Hoppas att du hade ett helt okej nyår iaf ^^

Postat av: Madeleine

Riktigt fin bild!

du e så snyyyggg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0