Gå upp i vikt!

När jag blir frisk från min förskylning tänkte jag börja träna inför beach 2011!

Jag är nöjd med mig själv i övrigt men jag vill ha mer muskler och vill alltså inte gå ner i vikt utan jag vill gå upp i vikt (Muskler väger mer än fett!)

Innan jag börjar träna tänkte jag mäta överarmarna, midjan, bysten och låren osv. för att sedan mäta 4 veckor in i träningen hur det ser ut.. För väga mig vägrar jag att göra, för man kan lätt bli fast i hur mycket man väger och det är inget jag vill.. Så jag går endast på mått och lever hälsosamt och tränar.

Ska snart börja gå upp vid 6 på mornarna så det passar utmärkt att börja med träningen och äta hälsosamt då.. Eftersom man ska äta ofta och lite.. Skriver lite mer om hur jag tänkt lägga upp allt lite senare.. Kanske en bild på hur jag ser ut nu (före efter bild)

Inom kort..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0