Dagens fråga



Var du duktig när du gick i skolan?

Svar: När jag hade min frågestund för ett tag sen fick jag många frågor men besvarade inte alla tyvärr, så jag tänkte ta en fråga varje dag tills alla är slut..

Jag tyckte inte om att plugga så mycket när jag gick i skolan, men första terminen när jag gick 3an ansträngde jag mig jätte mycket i mina 5 ämnen jag hade.. Det resulterade i att jag fick 3 MVG och 2 VG av de 5 ämnena jag läste, så nog var jag duktig även att jag var lat och nöjde mig med mindre än vad jag igentligen skulle.

I dag ångrar jag att jag inte kämpade mer än vad gjorde under min skoltid, men är allt nöjd ändå med mina betyg eftersom jag har fullständigt avgångsbetyg som många andra inte har.. Så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0