Mina syskon

Jag har en storasyster och vi har samma mamma och pappa, hon heter Frida och är 3 år äldre än mig. Vi är ganska olika både utseende mässigt och personlighet. Hon har mörka drag och jag har ljusa.. Våran pappa är ganska mörk så tror hon fått hans drag mer än mig.

 

Sedan har mamma adopterat en pojke för ca. 1 år sedan med hennes nya, så jag har även en lillebror som heter Charlie.

 

Min pappa har även han en ny men dock inga mer barn än mig och min syster. Hans nya däremot har 4 barn. Den minsta är 10 år och sedan 2 tjejer och en kille. Den äldsta är runt 30.. Så det är en hel del syskon/ styvsyskon jag har..

 

 

Jag & min storasyster

 

Jag & min lillebror

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0