Tisdag & tidig morgon

God morgon allesammans!

Gick upp åter i dag igen vid 6 - tiden för att gå med min lillebror till dagis, riktigt skönt att gå upp så tidigt ändå måste jag säga..

Det har snöat i natt hos mig så det är riktigt slaskigt ute, och smart som jag är tog jag vagnen till dagis med min lillebror och snön fastnade på hjulen så det tog en tid att gå kan jag säga.. men pulkan kanske ändå inte skulle gått när det är blösnö, inte så hajj på sånt här.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Vakna med the Voice!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

sv: okej säg till om du vet vad de kan va(:

Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

älskar vakna med the voice:)

Postat av: Michaila

Dagen känns verkligen så mycket längre när man går upp i tid, man hinner göra mycket mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0