Ändra antal inlägg

Fick en fråga av Linda hur man ändrar hur många inlägg som visas på första sidan, och det är inte så svårt som man kan tro.. Om du inte vet hur man gör tänkte jag härmed visa dig och alla andra hur man kan ändra antalet inlägg på första sidan. (Jag har 15 inlägg på framsidan, men man kan naturligtvis ha 30 osv.)

Gör såhär:
Gå in på Design - Kodmall - Framsidan

Leta upp koden <tag:entrylist limit="15">

Där ändrar du hur många inlägg du vill ha på framsidan.. Alltså endast "15" ändrar du. Svårare än så ska det inte vara, hör gärna av dig om det inte funkar så ska jag se om det inte finns ett annat alternativ att gå till väga.

Tänk på att ändra på varje sidan Framsida - Kategorisida - Arkivsida om du vill!

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej jag gillar din blogg jättemycket, lia :) Men tycker du borde ha lite omröstningar eller dylikt mer än dagens fråga :) Själv gör jag mina omröstningar på http://www.valresultatet.se till min blogg. Tycker bloggen är skitbra! :)

Glöm inte att titta in till min oxå

Postat av: pappa B

Du är inte enbart vacker, du är duktig också. Tycker att du har en fin blogg så jag kanske kikar in igen (om jag får). Är en begagnad fotograf med hela världen som arbetsplats och brukar svammla runt lite i bloggvärlden ibland.

kram

Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

sv: aw va gulligt o göra ett helt inlägg hihi:D

jag försöker nu fast internet e lite segt :P

ja skrev bara 15 inlägg där men den visar ändå typ 100:( de går typ inte o ändra:(

Postat av: brander

fasen vad bra! har letat runt efter det där haha ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0