1a Februari

God dag!

I dag är det den första Februari och det betyder att det alltså är endast nån månad kvar med snö och slask.. April brukar det ju kunna bli varmt men samtidigt regn och snö, men jag håller tummarna för en fin och vårig april i år!

Fick ett telefonsamtal i morse som hade en kort intervju med mig i telefonen, ska in och göra något test början på nästa vecka.. Personlighetstest och engelskatest, får se hur testerna går bara.. men kommer nog att gå utmärkt.

Är fortfarande förskyld och min kära storasyster är också hemma och är sjuk.. Så vi sjukar i kapp här hemma..

Ska kanske baka snart om jag orkar, för jag blev sugen redan i går på att göra en kladdkaka men så hade vi inget smör hemma.. Så typiskt! men min styvpappa köpte det iaf. igår men han kom hem så sent.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0