Stryktipset & Lotto

I Lördags spelade jag både på Stryktipset samt på Lotto, och jag vann på Lotto faktiskt men inte någon skyhög summa som miljoner så nu tänkte jag prova lyckan igen för dagens lotto.. Kan vara kul när man jobbar och följa något och se om man har chans på drömvinsten i dag..

Håller tummarna för det!

Ska iaf. spela på Stryktipset igen på Lördag och då jobbar jag också så det kan bli lite stämning eftersom det är Viasat som visar Tipslördag också..

Jag är världens sämsta förlorare så jag hoppas det är någon slags vinst annars blir jag grinig i veckor.. Får nog ta och öva på min "dåliga-förlorar-sida".

Bild: Tidigare spel på V75

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fin blogg du har !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0