Söndagsmys

Hej hej!

I går var det jobb igen för min del och det var ganska lugnt, lite halv tråkigt.. Åkte direkt hem efter jag slutat och duscha och gjorde mig redo för att sedan åka in till stan igen för att träffa Elisabeth, Jossan och 2 andra tjejer. Väldigt trevligt att träffa de igen. När jag kom hem, kom Jesper sedan och hämta mig och vi åkte hem till han, jätte mysigt!

Har haft mina linser i idag och herregud vad jag kämpa med ena ögat och till slut gav jag upp.. men ena fick jag i iaf. lite märkligt kan jag tycka men jag såg inte ett skit! Får prova igen i morgon, för på torsdag ska jag på undersökning och då måste jag ha båda i!

Ska mysa lite nu med en film för att sedan sova så jag är utvilad för morgondagens jobb.. Sov så gott allesammans!


Försökte lägga upp en trailer på en film,
men det gick inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0