Besök hos ögonläkaren igen

I dag fick jag hem en kallelse till en undersökning av mina ögon, igen. Under de här halvåret nu sen jag fått veta att jag har en ögonsjukdom har jag säkert varit på sjukhuset för ögonen minst 10 gånger samt har jag varit på rehabilitering och hjälpmedel kliniken Syncentralen minst 5 gånger på 2 månader, sist var jag där förra veckan.

Jag hade precis glömt bort det här med mina ögon men det är något jag lever med varje dag och vissa dagar är jobbigare än andra men försöker att inte göra det större än vad det är och bara "gilla läget" eftersom det inte finns någonting som jag kan göra åt de här.

Ska bli intressant att veta vad läkarna fått fram sen sist, möjligtvis en till operation för andra ögat.

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Hoppas att du haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0