110819 - Fredag

Hej hej!

I går när jag kom hem från jobbet åt jag middag och sedan drog jag direkt hem till Jesper där vi kolla film (Fast den var inge bra, så vi såg inte hela) Så i stället spelade vi Buzz och självklart förlora jag som vanligt men var bra nära att vinna! yes!

Var ganska trött eftersom jag jobbat, så jag log och små sov i sängen medans Jesper spelade playstation.. Trots att han skrek somnade jag till slut. Vaknade kl. 6 i morse och var pigg så jag gick ner och där var Jespers pappa på väg till jobbet och mitt uppe i frukosten, men vi pratade lite och sedan somna jag om.. Skönt och vara ledig ibland då man bara kan lägga sig igen och sova.

I morgon ska jag jobba igen så i kväll har det bara varit lugnt med en film, samt fixat tvätten och städat lite. Nu ska jag fortsätta titta på film och sedan förhoppningsvis sova om det går..

Juste! Fått hem mina paket nu och jätte fina kläder.

 


Kommentarer
Postat av: julia ♥

mycket fin design du har :D

Postat av: Michelle

Fin blogg!

Postat av: Sofia Phakdeeyut

fin blogg, besök gärna min blogg! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0