110810 Lill-lördag

God morgon!

Sitter här och äter lite frukost och gör sjuttontuser saker samtidigt men är ingen stressig person så jag tar allt i lugnt tempo ändå.. När ni läser de där kanske ni tror att jag håller på och sminkar mig och fixar håret så det är perfekt osv. men då måste jag avslöja att jag aldrig brukar sminka mig när jag ska jobba (Jo, fast bara om jag börjar sent om jag inte är för trött och vill sova den tiden istället)

Det är onsdag i dag dvs. lill-lördag och jag fick nyss en flaschback från förra året då vi firade min vän Fridas födelsedag, helsjuk kväll från middagsmys till krogen och efterfest.. Bjuder på den bild från den kvällen.

Min lillebror sa här för en liten stund till mig att "Linnea får inte åka och jobba i dag", så gulligt.. men tyvärr vet ju inte han att jag måste göra det..

Ha en underbar dag och var ute om du har möjlighet ser ut att bli fint i varje fall!

Jag, Frida & Catha

 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

hej!

Nu lottar jag ut en supersnyggt örhänge med en påfågelfjäder på. Det är 3 st som vinner så var gärna med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0