110809 - God morgon!

Har precis slängt i mig frukost och en kopp kaffe, snart redo att bege mig till tåget och bort från Bålsta inåt stan för en arbetsdag.. Jag är inte lika trött i dag som jag var i går, så det känns skönare.

Hade världens mardröm i natt också, usch! tur att man vakna och insåg att det bara var en dröm. Ska kanske träffa en kollega från jobbet här i veckan och ta en fika eller något skoj, vi får se vilken dag det blir för vi båda är lediga hela helgen iaf och jobbar annars..

I dag slutar jag kl. 16:45 riktigt skönt för då är jag hemma till undegär 18-18:30 och har ändå lite kväll innan jag ska sova.. men nu ska jag springa till tåget!

Ha en underbar dag allesammans och ska besvara kommentarerna så fort jag har tid.. Därför jag inte har godkänt de ännu heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0